quinta-feira, 8 de março de 2012

G




En ocasións seime convencido e case non deixo ocos á dúbida. Pero equivócome, e decátome cando xa é tarde e a realidade venme dar nos fuciños. Conforme pasan os anos debería controlar mellor a miña tendencia a ter claro todo, e cuestionar un chisco as cousas que creo sabidas. Incluso aquelas que me parecen cuestión de lóxica.
A última vez que me pasou (onte), era eu espectador dun concurso televisivo e, comodamente sentado na miña butaca, dialogaba cos concursantes dándolles instrucións a fin de que fosen acadando os obxectivos marcados: aos que non me gustaban deixábaos elixir a reposta incorrecta, ou animábaos a pasar a quenda a outro participante; pola contra, os agradables aos meus ollos recibían a aprobación da resposta acertada, ou a reprimenda do erro cometido, segundo o caso. No programa do que falo, o concursante máis apoiable debía responder a que descubrimento chegara Ernst Gräfenberg, despois de moito fixarse. As repostas eran variadas, desde a luz polarizada, os satélites de Xúpiter ou o punto G. E vai e di “el punto G, por lógica, porque lleva la inicial de su apellido”. Que mal o pasei sabendo de que ía eso do punto G. Ía errar seguro! Un non é quen de ver lóxica ningunha na actitude dun alemán serio e formal (polo nome parecía alemán o señor ese) a fixarse pacientemente, día tras día, ata atopar a fonte do pracer. E por riba da muller! Seguro que non! Tiñan de ser os satélites os que o ocupasen nas noites interminables aló no norte. 
E vai, e non. Acerta! E a miña certeza rompe. E debo cuestionarme de novo unha seguridade que antes vía razoable. E todo polo punto G!








Non quero curas nin monxas,
non quero rezos por min.
Cando me teña que ir
eu quero como compaña
a túa maneira de rir.

Eu non quero despedidas,
aínda sigo sendo ateo,
se podo mirarche as ligas
estou mellor ca no ceo.

Baixa as medias pouco a pouco
e vólveas en calcetíns
mirando como relouco
sabendo o que es para min.

Empezando polo pé
e rematando no pelo,
se bonito é o que se ve,
felicidade é querelo!

Nos teus ollos, recollido,
vexo un mundo de colores,
mundo alegre e divertido,
en ollos prometedores.

O desexo é viaxeiro:
da cara á caluga, ao colo;
caricias de amor lixeiro,
bicar, volvéndose un tolo.

No vermello da paixón
tapas o branco dos dentes:
os labios son corazón,
querer bicalos é urxente.

Do queixo baixo ao pescozo,
esvelto e tan arrogante,
sabedor de canto gozo
dan os bicos alí diante.

Ombros teus para adornar,
gran lección de anatomía
que querería estudar
moi a modo, día tras día.

De pararme no teu busto
repararei nos teus peitos,
peitos bonitos, augustos,
amorosos e ben feitos!

Sentirche a pel é ter tacto,
notala é apalpar a vida:
pel morena, sen recato;
pel moi branca, prohibida.

Nas coxas voume perder
cos ollos postos encima
dese cume de pracer,
nese bico, pico ou cima.

Despois de tal ascensión,
e xa no sétimo ceo,
o teu corpo é relixión
e o meu clímax o apoxeo.




Por me teres namorado,
ninguén se pode estrañar
de que te queira ao meu lado
cando teña que marchar...






.


Sem comentários:

Enviar um comentário